چطور شخصیت خویش را بالا ببریم؟

شخصیت والا احتمالا می تواند یکی از بزرگ ترین اهداف ما باشد. شکوفه های مانند افتابگرادن با هر پرتو کوچک نور خورشید رشد می کنند تا به نهایت رشد خویش برسند.
شخصیت
هنگامی که درباره شخصیت حرف می زنیم، معنی و مفهوم آن چیست؟ بر طبق فرهنگ لغت وبستر، چاپ سوم، 1996، آن به هویت شخصی و فردی اشاره دارد. الگوی همیشگی و کیفی رفتار ، فعالیت های جسمی و روانی و نگرش فرد بیان شده است. ویژگی های متمایز هر فرد برای تاثیر مطلوب بر دیگران گذاشتن است. شخصیت هر فرد را افکار،احساسات و عملکردش می سازد.
شخصیت
تبدیل شدن به یک فرد جذاب تر;
برای رسیدن به این هدف شخص باید مهارت های اجتماعی خویش را افزایش دهد. ارتباط با دیگران از ضروری ترین موارد است. گفتن جملات من از دوستان شما هستم یا من تو را دوست دارم ، برای تاثیر گذاشتن و ایجاد روابط موثر کافی نیست. شما باید با مشکلات به صورت عمیق تری روبه رو شوید و با دیگران همدلی کنید و یک شنونده فعال و در ارائه کمک به دیگران پیش قدم باشید.
باید بر روی مهارت های کلامی خویش کار کنید و جملاتی را انتخاب کنید که موثرتر باشند. به رهبران اجتماعی و شخصیت های کاریزماتیک و نحوه استفاده از مهارت های کلامی آنان دقت نمایید و به گفت هایشان گوش فرا دهید. اگاهی خود در رابطه با فرهنگ اجتماعی مردمان هر مکان افزایش دهید. بلی، نباید مانند کبک سرمان را در برف و یا مانند شترمرغ در خاک و ماسه فرو کنیم.
لزومی ندارد که مانند افراد کاریزماتیک باشید، بلکه تفکر خاص خویش را اشاعه دهید و تلاش کنید تا موفقیت خویش را بیشتر نمایید.

بزرگترین مجموعه آموزشی هیپنوتیزم 

بزرگترین مجموعه آموزشی هیپنوتیزم به زبان فارسی علمی و کاربردی این مجموعه برای علاقه مندان به آموزش هیپنوتیزم بسیار مفید است .

(ادامه…)

169000 ریال

iconicon

 

افق دید خویش را گسترش دهید;
چیزهای جدیدی یاد بگیرید. برخی از مردم از این که دیگر دیر شده است ، دست از تلاش بر می دارند. آیا شما نیز از افرادی هستید که برای انجام یک فعالیت جدید همیشه دلیلی بر انجام ندادن ان دارید؟
افزایش آگاهی
این هفته چه فعالیتی دوست دارید انجام بدهید و توانایی آن را در خویش نمی بینید؟ و یا هر روز به روز دیگر موکل می کنید. آن را در اینجا بنویسید.

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. این هفته دوست دارم پایان نامه ام را تمام کنم وتوانایی انجامش را دارم اما هر روز به روز دیگر موکل می کنم.

  2. از اول هفته پیش تصمیم دارم که از حالا شروع کنم کتابامو بخونم تا واسه امتحانهای پایان ترم راحت تر باشم ولی هنوزهیچی:(

  3. دوست دارم برم سر مزار ایزج قادری….(18/02/1391) یادش گرامی

    یک فراکاو:
    واقعا یادش گرامی. حتما این کار رو بکن و از طرف ما نیز بر مزارش گل بگذارید…

  4. میخوام که کار با PHP رو دوباره شروع کنم
    امیدوارم این بارهم نندازم برای بعد ها

    یک فراکاو:
    امیدوارم یه روز در قسمت کدهای یک فراکاو به ما کمک کنید!

  5. گرفتنه گواهینامه برام کابووس شده..چون با ماشین شاسی بلند تمرین میکنم و با همونم باید تست بدم در حالیکه تو ایران ماشین کوچیکی بود و راحتتر ..واسه همینم هرروز تمرینمو الکی میندازم یه هفته عقب تر و این باعث شده از کارام عقب بیافتم و همش خونه نشین باشم..

  6. این هفته دوست دارم درس خوندنو شروع کنم واسه امتحان میان ترمم که 27امه ولی همش به یه روز دیگه موکولش میکنم

  7. بالاخره موفق شدم!!!!!
    خیلی وقت بود میخواستم زیر بعضی از مطالب که میخوندم نظر بدم.
    شما باعث شدین امروز اینکارو بکنم.
    هوووووووووووورررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    یک فراکاو:
    امین عزیز
    این رو به عنوان تیکه قبول کنیم یا درسته؟!!:))

  8. من میخوامترک کنم ولی 1 ساله دارم قرص میخورم و نمی تونم قرصهامو کم کنم یا ترک کنم

  9. امروز می خوام با همسرم برای رفع مشکلاتمون صحبت کنم. دعا کنید نتیجه بگیرم.

  10. من یه کار نیمه تمام داشتم بعد از خوندن این مطلب رفتم انجام دادم پنج ساعت طول کشید ولی انجام شد حالا دارم براتون پیام میدم خسته شدم ولی ته خستگی یه احساس خوبی دارم .. باتشکر ازشما

  11. خيلي كار دارم،ميخوام چند تا بيمه عمر بفروشم،ميخوام براي آزمونم آماده بشم و … . ولي از همين امروز شروع ميكنم

  12. سلام
    یک مدته که می خام برای اسپانسر پشت مجله علمی دانشگاهمون یه سر به رییس بانک کوثر بزنم اما نمی دونم چی بگم .همیشه عقب می ندازم ،نکنه که وسط صحبت کم بیارم و یا اینکه قبول نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا